Och gårdagen slutade i morse

Nej nej, jag var med grabbarna grus på Spy bar igår!

Väldigt random ringde leo mig igår kväll när jag var på väg hem från familjemiddagen. Han beordrade mig att komma hem till honom och sen följa med dem ut. Några timmar senare står jag på dansgolvet i vita baren och blir uppäten av en liten korthårig tjej från Luleå :P Det var grejer det, hä hä hä.

Men det jag ville komma fram till, varför är alla killar så jävla helt fucking CP i deras små halvdöda hjärnor?! De stirrar, dreglar, pekar, fotar (!!!) och skrattar.

Helt plötsligt är alla sex år igen, två tjejer som pussas uuuuusch men ändå lite intressant? Detta pinsamma beteende (INTE FRÅN LEO OCH FREDDIE SJÄLVKLART) ledde till att hon skulle "hitta sina kompisar". And that's that. I alla fall, kul kväll som slutade med skräpmat och Generation kill... Jag har alltid fett kul när jag är med er, synd att soffan fortfarande är sjuk. Jag hoppas att du blir frisk innan vädret vänder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0