Jag behöver ett lasso

Vad ska man säga, vad ska man säga, under all kritik! det bloggas dåligt från alla håll =/
Idag har jag en djurdag, jag är nämligen vakt åt min mammas alla miljoner djur här hemma på gården, vet ej hur detta kommer gå för det i djurdagen inkluderas hästar, hundar, katter, kaniner! jag är mest orolig över hästarna, är övertygad om att jag kommer få jaga häst här, springades fram och tillbaka på närkes ängar....
Imorgon (eller fredag) kommer de fint folk hit till lilla hackvad, Freddie och Teddie kommer för att hälsa på, då måste vi koka ihop något roligt, vet inte riktigt vad ännu men med tanke på vädret känns det som att bad kommer att bli inkluderat :P
Jag håller även på att byta färg till alla som undrar från min vanliga porslinsvita hy böjar jag nu lite smått gå över till vanlig hudfärg, de tar sig, de tar sig som pyromanen sa ;)
Pussochkram
/S
2010-07-07 @ 09:39:41 Permalink Sofie Kommentarer (0) Trackbacks ()


home sweet home

då sitter jag här ute på landet igen :P mysigt värre med alla myggor och bromsar! Men men annars är allt underbart, var och bada för första gången igår, det var faktist riktigt skönt i vattnet, enzo och melvin badade också dock under höga protester!
Firade min födelsedag i fredags wiie =) Fick massa fina saker som det kommer komma bild på alldeles strax, bla parfym och hudvårdsprodukter av freddie, smyckesställ av louise, inrednigssaker av amanda, kamera + massa mer av mamma och pappa, smycken av moa, fjällrävenjacka av farmor och farfar, så det var mycket smått och gott :)
Idag ska jag hälsa på Sara och Amanda inne i stan =)
Får se när jag kommer tillbaka till huvudstaden igen, det blir denna vecka i alla fall men måste hinna med allt som jag planerat och göra här först :P
Pussochkram
/S
2010-07-04 @ 08:21:04 Permalink Sofie Kommentarer (0) Trackbacks ()


RSS 2.0