Tillbaka på östermalm

Dåså, efter att ha vaknat upp riktigt tidigt (03:00) begav vi oss från sälen, men på vägen hem stod vi öga mot öga med en livs levande vild björn! Den stod och åt soper ut soptunnorna när vi skulle slänga våra sopor, gissa om man blev lite rädd, de är respektingivande djur kan jag lova. Jag har alltid undrat vad man skulle göra om man mot all förmodan skulle möta en björn i skogen ensam, ja man kan inte springa ifrån den, inte klättra upp på någonting och inte simma ifrån den, spelar man död?! Har någon ett svar på detta får ni gärna lämna en kommentar för de är en fråga jag grubblat på länge ;)

Väl hemma igen tog jag tag i min favoritsysselsättning, SHOPPING, får anse det vara en lyckad tur även om jag inte kunde kolla in NK´s rea eftersom att det var stängt idag, men men de blir en annan dag, jag hitta i alla fall en byxdress (min första :P) från pepe jeans och en blomma, eftersom att blommorna i freddies och min lägenhet bara dör en efter en, jag skyller på att det är för mkt sol i denna lägenhet jag står fortfarande fast vid att jag nog har gröna fingrar.

Nu ska jag ta och skriva ut lite foton och sätta in i fotoalbumet sedan ska jag ta igen lite välbehövlig sömn!

Pussochkram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0