Kryssning

§För det förstaaaa.... hur byter man bakgrund till bloggen? leo måste vi ha gammelmormors tapeter?!

§För det andraaaa... Jag har klippt page!

Vad tycks? spelar ingen roll igentligen, jag är jättenöjd

 

§För det tredjeee.... Nu ska vi åka på födelsedagskryssning med Galaxy och sedan fyller jag år, så ikväll ska vi bara äta gott, dricka mycket och åka båt, wiie, det blir jag, freddie, leo, sofia, jennifer och zacke =)

På torsdag kväll kommer pappa och hämtar mig sen blir det av till Örebro för födelsedagsfirande, Emelie kommer också på kvällen till skogarna i Närke och sedan ska vi hitta på något kul på lördagen, skara sommarland kanske?:0   Sedan på söndag ska jag till Sara och hälsa på =)

Pussochkram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0