Brölloppsyra

Idag är det kungligt bröllopp och jag hade så gärna velat gå och titta på det.
Men nej. Jag ska jobba =/ Åhh idag är en sån där dag då jag vill lägga mig på marken, sparka med benen i luften och skrika mitt högsta: JAG VILL INTE!
men what to do what to do.

Har hunnit med lite träning idag, så nu ska jag hoppa in i duschen och sedan iväg till jobbet, för nu är det jobb idag och imorgon, ledig på måndag, jobb på tisdag och sedan handla midsommarmiddag med J och sedan jobb på torsdag och seeeeen SOMMARLOV det börjar närma sig nu, och då drar vi iväg till sälen och firar midsommar med J, Z och L :D

Pussochkram
/S

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Glömde du att din man ska med? :p

2010-06-19 @ 11:59:08
URL: http://jenniferbrandt.blogg.se/
Postat av: Louise

Du kan ju kolla hos farmor hon har säkert bandat de :D

2010-06-20 @ 10:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0