Be careful of what you wish for

you just might get it.


Jag börjar låta som en amerikansk småbarnspappa och allt jag får säga är: jag måste ta det här samtalet, jag måste, jag måste jag måste...  

Jag måste sluta säga att jag MÅSTE. Jag måste börja säga jag VILL. För jag vill inte fylla mitt liv med krav.


I dag har jag:

Pratat i telefon.
Svarat i telefon.
Ringt.
Ringt fel.
Skrivit mejl.
Översatt mejl.
Varit på sånglektion.
Pratat i telefon.
Pratat i två telefoner samtidigt.
Bokat lokal för veckan efter midsommar.
Bokat fotografering för hösten.
Pratat i telefon.

Ah juste, jag har också; pratat i telefon.. tam tam tam...
nu har jag råkat förlägga min laddare så det blir inte så mkt mer prata nu!

Puh..


/Sofia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0