back home

Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar vid deras köksbord (som melvin lärt sig att klättra upp på) medans de är ute och tar in hästarna till stallet. Har precis avnjutit grillad fläskfilé, potatisgratäng, grillad ost, grillade majskolvar en grönsallad och bearnaisesås, för de är sån mat man får när man kommer hem.
Mamma och jag har även varit ute på riktig långpromenad genom ängar och kohagar med sötaste kalvarna, sånt finns i alla fall inte på östermalm!
Imorrn är det förbi en sväng till farmor och sen handla med J, de har nu även bokat hytt till kryssningen, åh de ska bli så himla kul, de är mkt att se fram emot nu de kommande veckorna :)
Nu ska jag, mamma och pappa äta jordgubbar med vaniljglass.
Pussochkram /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0