Ahfan livet ASSå

Jag är så slut i kroppen. Men mitt huvud är speedat tack vare all jävla fika med kaffe och bullar som man tydligen får när man går på vuxenutbildning.

Jag har då för er vänner som inte vet utbildat mig till flygplatskontrollant på Arlanda den här veckan, börjat åtte varje morgon, vaknat FEM. Somnat vid tolv-ett och sen börjar det om.

Det var längesedan jag hade en sån här händelselös vecka. Kan inte riktigt komma ihåg när det kan ha varit, typ när vi var på jet-set-semestertillhåll-för-de-rika-i-chile för ungefär fyra månader sedan.

Och nej,

då var vi på strippklubb
och klappade pelikaner
och drack vin i månskenet på stranden
och åt avokado varje dag
och liftade på små bussar till valparaiso
och gick runt i en liten hamnstad med sjukt fin street art
och partade till eftermiddagen
och åt majonäs på allt
och hängde på en bar som var inredd exakt som ett tåg
och gick på Jesus-seminarium i parken 
och firade alla hjärtans dag med en flaska rött, ringar på våra fingrar och folk som erbjöd att fota mig och min flickvän
och sen tillbaka till den vackra byn zapallar
och på ett vernissage
och vi badade på fem olika stränder
och spelade pictionary på tre språk samtidigt
och åkte mot veckoslutet till Santiago
och blev besatta av havregrynsgröt
och köpte fyra stora kaffesäckar var
och gick på bio två gånger
och sov tre pers på en obäddad madrass på golvet
och shoppade second hand (till exempel jeansshorts från Guess, för att göra Sofie avundsjuk)
och hamnade i en park fylld av prostituerade transor som trodde att vi claimade deras territorium
och vi promenerade i två timmar fram och tillbaka endast för att komma till Starbucks en bakisdag
och krökade med den perfekta kopian av Tony Montana
och efter det ta bussen mot Buenos Aires... 
 

Så jag kan inte riktigt säga att det var en händelselös vecka.

Nu har jag gått till skolan-

och

- i stort sett ingenting mer. Har träffat folk ett par gånger och kollat på fotboll. 


SÅ DÄRFÖR ÄR JAG SÅ JÄVLA GLAD ÖVER ATT DET ÄR HELG! NU KÖR VI!!!!!!!!!!        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0